Waar staat de code op de pringle bussen?

Voor die speaker, ik kan nergens de code vinden, waar staat die?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.8K

Het beste antwoord

De actiecodes of stickers zijn "vershoudzegels" onder het doorzichtige dekseltje. Die moet je uiteindelijk opsturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Er is geen code. Je moet naar pringles.com en dan helpen ze je verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht heb je aan de site bij de bron iets. Je hebt 3 actie stickers nodig die je moet opsturen voor de aanvraag van de speakers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
als je de dop eraf haalt kom je een geval tegen dat je weg moet scheuren om de pringels op te eten.
dat papiertje moet je hebben.