Dat kan wel maar dan moet je ze eerst even een minuut of 5 voorbakken en dan weer af laten koelen en dan weer opnieuw lekker krokant bakken.
Zijn ozo lekker van nieuwe piepers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helemaal mee eens. +1. voorbakken is haast het belangrijkste, en het precies op tijd uit het vet halen. ze kunnen nog knapperig zijn als ze er net uitkomen, maar dan worden ze toch weer klef. nét ietsje langer dus :)
Je moet dan geen kruimelige aardappen kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In nieuwe aardappelen zit meer vocht,je kunt het beste speciale frietaardappelen gebruiken.Die zijn ook wat groter.Zowiezo moet je verse friet altijd ee keer voorbakken.