Ik wil morgenavond uit eten in het beste restaurant van Nederland, wie kan mij adviseren?

Deze vraag in navolging van mijn eerder geplaatste, maar helaas verwijderde vraag...
Ben dus benieuwd waar jullie het liefst eten.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

De Librije in Zwolle..
Alleen moet je om daar te kunnen dineren maanden van tevoren reserveren.

Dat is het antwoord op je vraag zoals ik hem in eerste instantie versta. Maar wellicht bedoel je: "Wat is het beste restaurant van Nederland waar ik morgenavond al terecht kan?"

Als dat je vraag is, dan adviseer ik Wilheminapark in Utrecht (Jon Sistermans). Ik vermoed dat hij welk tafels vrij heeft.

Toegevoegd na 7 uur:
Gebruikte jl dinsdag de lunch in:

Restaurant De Zwethheul
Rotterdamseweg 480
2636 KB Schipluiden

Is me uitstekend bevallen. Goed eten (Mario Ridder) en geweldig uitzicht: schepen varen op ooghoogte langs je tafel (van klein tot zeer groot!)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jammer van je ervaring. Wij hebben er goede herinneringen aan. Misschien heeft Mandy extra goed haar best gedaan. We kennen haar persoonlijk. Ben benieuwd waar je voor kiest, uiteindelijk.

Andere antwoorden (12)

Stel het een week uit, dan kan je reserveren, morgen zitten ze vol.
Waar ik eet is niet in het beste restaurant.
Volgens de Volkskrant moet je naar Sluis.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Komkom, we gaan een beetje reizen naar Sluis.....
AWM
14 jaar geleden
Aha. Als je zegt 'morgenavond' bedoel je niet morgenavond en als je zegt 'beste restaurant van Nederland' bedoel je niet het beste restaurant van Nederland.
Verder een goeie vraag hoor!
Kom naar Scheveningen en bezoek Topkapi :D

Een uitgebreide menukaart met voor ieder wat wils, goeie sfeer en bediening, mogelijkheid tot het roken van een waterpijp. En oh ja, vaak live muziek in het weekend. Dus kijk het even na op de site of informeer telefonisch mocht je besluiten om te gaan. En niet op de bonnefooi gaan, wel reserveren.

Hopelijk blijft je vraag deze keer wel staan!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De beste restauraurants in Nederland zijn:
Oud Sluis in Sluis.
Beluga in Maastricht.
Parkheuvel in Rotterdam.
De LibrijeinZwolle.
De Bokkendoorns in Overveen.
De Zwetheul in Schipluiden/Delft.
Seinpost in Scheveningen.

Ik weet niet waar je woont, misschien is een in de buurt.
Maar overal moet je van te voren reserveren. Of er nog plaats is op zokorte termijn, weet ik niet.

Succes, en smakelijk eten en een fijne avond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Restaurant de Lindenhof te Giethoorn.

Ben hier een aantal keren geweest en is echt fantastisch. Niet echt goedkoop maar zeer zeker de moeite waard.
Ook heel mooi en rustig gelegen. Personeel is ook heel vriendelijk en professioneel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
The Red Sun in Blaricum! Binnenkort (medio juli) ook een vestiging in Amsterdam!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee welke het afgelopen jaar mijn hart (en maag) hebben weten te raken en dan met name door de combinatie van echt lekker eten en vooral de ontzettend vriendelijke bediening zijn:

De Engel in Dodewaard (oudste herberg van Nederland, schitterend gelegen aan de dijk)
http://www.de-engel.nl/

Hotel Restaurant het Losse Hoes te Holten.
Mooi gelegen in een sfeervol pand aan de Sallandse Heuvelrug
http://www.hotelhetlossehoes.nl/

Wat voor een restaurant je waar dan ook kiest: Ik wens je een leuke en vooral lekkere avond toe.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
restaurant de wok in rijen. zonder afspraak voor 18 euro eten zoveel je op kan. heel lekker. van garnalen tot zalm, de kok maakt het ter plekke voor je. een aanrader.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb vorige week gegeten in 'de Pastinaek', het restaurant dat het tv programma 'Mijn tent is top' gewonnen heeft.
Het zit op de Hof in het centrum van Amersfoort.
Ik vond het eten heel lekker, de bediening uitstekend en de tent zag er prachtig uit.
Ik had een week van te voren gereserveerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het beste restaurant is waar jij het lekkerste eet.
En dan maak het niet uit of het 1* of 3*en bezit
de febo of van de valk is
Het gaat om U smaakbeleving
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon lekker mc donald : overal in je regio te vinden, betaalbaar, je hoeft niet op je gedrag te letten, en je kinderen kunnen er gewoon hun gang gaan...... Kook anders thuis gewoon zelf een lekkere prak andijvie, heb je nog sneller te eten ook. Maak je het leven niet te moeilijk!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je werkelijk het actueel beste restaurant van nederland wil bezoeken volgens de Michelin is het zonder twijfel OUD SLUIS (nu dicht wegens enorme veranderingen in de zaal en keuken) Dus blijf over : De Librije in Zwolle, een klassieker en eerlijke, oerdegelijke keuken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In bloemendaal zit restaurant Zilt. Erg lekker eten, heel kindvriendelijk en niet al te duur.

Eet smakelijk!