Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

De rijksoverheid heeft een brochure uitgegeven waarin je precies kunt lezen wat het risico is bij het eten van groente. Duitsland heeft Spanje in eerste instantie aangewezen als 'boosdoener' In Spanje is er geen aanwijzing of uitbraak van het EHEC bacterie. Het spoor loopt op dit moment dood. Ik zou zeggen: "Weet wat je eet."
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/infectieziekten/ehec-bacterie?ns_campaign=Thema-gezondheid_en_zorg&ro_adgrp=Infectieziekten-EHEC-bacterie&ns_mchannel=sea&ns_source=google&ns_linkname=%2Bbesmette%20%2Bkomkommers&ns_fee=0.00
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik ergens GEEN vertrouwen in heb dan is het wel in aanwijzingen van de overheid!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@zondag: Met respect, maar denk dat een ieder dat voor zichzelf moet uitmaken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natuurlijk @TegenXinig, ik zeg toch niet dat anderen er ook geen vertrouwen in moeten hebben? Ik deel slechts mede dat IK er geen vertrouwen in heb en wat een ander vindt moet hij zelf maar weten.

Andere antwoorden (4)

ik denk het wel, want ze zijn er toch achtergekomen dat al die mensen niet zijn doodgegaan/ziek geworden door die komkommers, maar dat die mensen allemaal iets gegeten hebben in een of ander Duits restaurant.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De bacterie zat in vlees, niet in groente. Ja dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is toch niet zeker?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat weten ze nog steeds niet zeker. Ze denken nu weer aan taugé. En ook dat is nog niet zeker.
Ja het is veilig. De doden vielen in Duitsland en niet in Spanje. Verder is gebleken dat de Spaanse komkommers niet de boosdoeners zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja dat is het ,zoals altijd al geweest is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing