Wat kan er echt voor zorgen dat je meer fut krijgt ? lees de uitleg

Zijn er producten of voedingswaren waardoor je meer fut krijgt? Ik weet wel gezond eten enzo, maar ik bedoel als ja zo echt nergens zin in hebt en je geraakt niet in gang, kan je dan iets doen of eten waardoor je je snel beter voelt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Als gezond eten niet helpt, of niet genoeg helpt zou ik ten eerste gewoon zorgen dat je lekker actief wordt. Als je op staat een plons koud water in je gezicht, een goed ontbijt en je kunt de dag beginnen met veel energie.

Als je veel muziek luistert kan ik je ook aanraden muziek die vrolijk is en wat meer tempo heeft te luisteren, omdat je jezelf daar ook wat actiever van gaat voelen.

Verder kan ik je ook Davitamon Multivitaminen Extra Energie aanbevelen. Deze geven je een hoge dosis van hydrofiele vitamine (waarvan je het overschot gewoon weer uitplast) waardoor je zeker genoeg vitamine krijgt. Dit kan je ook helpen fitter te voelen.

En ik weet niet of je wel genoeg slaapt. Maar het is goed om elke dag rond de zelfde uren te gaan slapen en op te staan (dus niet in het weekend heel laat naar bed en laat op staan) en minstens 8 uur slaap per nacht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

uurtje sporten en je voelt je 100% beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat ligt voor iedereen anders! Ik krijg heel veel energie van fruit, groente sappen en groene thee. Ontbijt je wel?????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die zijn er zeker, maar je moet zelf proberen of het wel bij jou werkt. Misschien is er iets anders mis in je lichaam.
Ik vond een heldere site over evenwichtige voeding, die adviezen kun je volgen. Maar als dat niet voldoende helpt, kun je beter naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een bak sterke koffie drinken met een banaan! Probeer maar eens.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Hoe krijg je die banaan dan in de koffie, eerst door de blender?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
LOL haha, nee, gebruik de banaan om te roeren.
Als je minder "snelle" suikers/ koolhydraten eet, (zoals snoep, koek) voel je fitter!
Sporten werk super goed, de rest van de dag heb je veel energie!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, helaas, je bent te laat geboren. Vroeger, vóór de 2e Wereldoorlog, bestond er "Pleegzuster bloedwijn". Veel reclame, en het werkte... als placebo, want het was gewoon een type licht zoete Malagawijn.
Maar het beste is gewoon goed leven. Eet gevarieerd en gezond, beweeg regelmatig (je behoeft niet te gaan "sporten"). Is er iets wat je geestelijk drukt? Moeilijkheden met je baan, huwelijk, maatschappij? Probeer het met iemand uit te praten. Een goede huisarts kan soms veel doen. Maar probeer in geen geval de gemakkelijke weg, alcohol, drugs. Ken je de uitdrukking: De duivel verdrijven met Beelzebub? Dat was de bijbelse naam van Joostje pek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je voelt dat je ziekjes dreigt te worden of futloos werkt knoflook gegarandeerd, knap je zo van op!