Ik heb vorig jaar een restaurant gezien met de mooiste logo ooit, in antwerpen zuid. Maar weet niet welk restaurant dit is! Hoe kom ik hier achter!

Toegevoegd na 15 minuten:
De logo is een draak met rood / wit en zwart, I guess! maar volgens mij zijn er niet zoveel restaurants met een draak als logo. een beetje zo n chinese draak...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Er staat een chinees restaurant aan de draakstraat in antwerpen. Ik kan geen site vinden waar de logo te vinden is, maar heb ook maar even gezocht. Misschien met google maps satilite kan je hier het logo eens van bekijken? Ik weet wel dat het een logo is met een draak, overigens ook best logisch. Ben benieuwd of dit jiuw restaurant is!

Toegevoegd na 5 minuten:
Als dit hem niet is kan je wel via deze site globaal zoeken naar restaurants in antwerpen :)