wat is een gemiddelde kilo prijs voor kersen?

ik heb vandaag kersen geplukt en morgen ga ik dat weer doen. maar nu wilde ik graag een kilo prijs weten voor kersen, om ze te kunnen verkopen.
ik wil graag antwoord + bron, zodat ik het eens goed kan doornemen :D

Toegevoegd na 3 minuten:
hoeft niet perse een bron. maar het zou wel fijn zijn

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan behoorlijk verschillen! Wat voor soort kersen zijn het?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
weet ik niet :P, gewoon donker rode. we wonen in Frankrijk en hebben daar toevallig een kersenboom staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haha, maar verdien ik wel lekker wat :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar de prijzen in Frankrijk lijken me anders dan in nl. Daar is de verkrijgbaarheid groter dus de prijs lager.

Het beste antwoord

Met jouw vraag in mijn achterhoofd heb ik vandaag boodschappen gedaan. Je zult er niet vrolijk (of rijk) van worden, in de amsterdamse Javastraat werden ze overal bij de turkse winkels aangeboden voor 2,95/kilo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok, ik heb ze voor 2 euro per zakje van 500gr. verkocht.
ik had 10 kilo geplukt, dus 20 euro. mwa dat is best goed te doen :D

Andere antwoorden (2)

Is moeilijk te zeggen.... Ligt ook aan vraag en aanbod. Maar op de markt had ik ze laatst voor €2,50 per pond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens in de supermarkten kijken. Dan weet je wat ze kosten en heb je ook de bron..