Hoe heet dit soort Iraanse brood?

Laatst kreeg ik Iraans brood te proeven, wat echt heel lekker was. Ik ben alleen vergeten te vragen hoe het heet.

Het zat eigenlijk tussen brood en cake in, was enigszins zoet, maar niet zo zoet als cake. Het was vrij licht van kleur en ik kan me herinneren dat het vrij dik was, een stuk dikker dan een boterham in in ieder geval. Verder zat er iets in, ik weet niet precies wat, een soort kleine stukjes die ergens op kokos leken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, leuk dat filmpje zeg!
Weet je toevallig ook waar ik het kan kopen?
Amadea
12 jaar geleden
Als je googlet op Perzische supermarkt blijken daar heel wat van te zijn, vooral in Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht.