Wat is lekker om in een lange busreis te snacken, zonder misselijk ervan te worden?

Ik ga namelijk op excursie, met een busreis van ongeveer 22(!) uur. En ik wil natuurlijk wel graag iets snacken onderweg, maar aangezien ik wagenziek ben zoek ik niet iets waar je snel misselijk van wordt :S

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

worteltjes, kleine tomaatjes of paprikaatjes, genoeg water om te drinken :)

Dat is bij iedereen verschillend. Ik zou iets zouts en iets zoets meenemen. Als je misselijk bent van zoet eten en je eet wat zouts, gaat je misselijkheid weg. ( andersom natuurlijk ook!) denk aan winegums en tucjes. Succes met de busreis!

hee wat grappig, iemand met hetzelfde probleem als ik! ik eet altijd fruit of iets met mintsmaak. en ik heb polsbandjes om die tegen wagenziekte helpen en soms neem ik Primatour in, maar die pillen zijn vies. kauwgom kauwen helpt bij mij ook altijd tegen misselijkheid, en is ook lekker. ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, anders kan je altijd nog wat vragen :) veel plezier op je excursie!!

een lolly helpt tegen misselijkheid zoete popcorn of zout en kroepoek

Fruit, cherrytomaatjes, drop.

Liever niet iets zoets. Daar word je misselijk van. Eet een lekkere gezonde honingreep of een granenreep.

Soja rijstencrackers:-) gezond alleen veel drinken

Ik denk dat je van alles wel wat mee kan nemen zolang je het maar niet te veel eet en genoeg water drinkt. Dan komt het waarschijnlijk wel goed.

De Wasa sandwich cracker is heel lekker om mee te nemen, ze zijn er in verschillende smaken, zoals: tomaat, kaas en kaas met olijven.

Lichte voeding voor de maag, fruit, yoghurt, toastjes met bijvoorbeeld mager smeerkaas...schelletjes gandaham met meloen ofzo...lekker hoor. Potje plattekaas. Je hebt ook van die luchtige heerlijke koekjes...

Ik neem in ieder geval altijd Tuc koekjes mee. Ze zijn licht en lekker. Dus goed voor als je honger krijgt en ik word er nooit misselijk van.

tegen misselijkheid (in de auto) gebruik ik het volgende: Als je rechtsschrijvend bent moet je een watje in je linkeroor stoppen. Als je linksschrijvend bent doe je het precies andersom, in je rechteroor. Het schijnt dat je dan stabiel bent. Bij mij werkt het in ieder geval. Bij mij werkt met eten het altijd wel als ik op snoepjes zuig en genoeg (water) drink.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100