Wat is lekker om in een lange busreis te snacken, zonder misselijk ervan te worden?

Ik ga namelijk op excursie, met een busreis van ongeveer 22(!) uur. En ik wil natuurlijk wel graag iets snacken onderweg, maar aangezien ik wagenziek ben zoek ik niet iets waar je snel misselijk van wordt :S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wow waar ga je heen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar Italië :) met de bus, dus gaat lekker lang duren. En met files en stops kunnen we wel rekenen van ogeveer 22 uur
Kimath
12 jaar geleden
Veel plezier alvast :)
Rieneke1
12 jaar geleden
waarom neem je geen primatour?
helpt bij mij altijd erg goed.

Het beste antwoord

worteltjes, kleine tomaatjes of paprikaatjes, genoeg water om te drinken :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Dat is bij iedereen verschillend. Ik zou iets zouts en iets zoets meenemen. Als je misselijk bent van
zoet eten en je eet wat zouts, gaat je misselijkheid weg. ( andersom natuurlijk ook!) denk aan winegums en tucjes. Succes met de busreis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hee wat grappig, iemand met hetzelfde probleem als ik!
ik eet altijd fruit of iets met mintsmaak.
en ik heb polsbandjes om die tegen wagenziekte helpen en soms neem ik Primatour in, maar die pillen zijn vies.
kauwgom kauwen helpt bij mij ook altijd tegen misselijkheid, en is ook lekker.
ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen, anders kan je altijd nog wat vragen :)
veel plezier op je excursie!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe heten die polsbandjes, ik zoek er al zoooooo lang naar ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.bever.nl/index.cfm/product/sea-band-polsband-tegen-reisziekte-kinderen-6-j/fuseaction/products.detail/code/262ZA90004/group/768/level/2 dat zijn ze :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en ze heten dus
"Sea Band polsband"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Werken die bandjes echt goed??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij wel ja, bij mijn zus(sen) ook, dus ja ik denk van wel.
wat je kan proberen voor je ze koopt is een grote erwt (een harde) en een stukje van dat soort van pleistertape aan elkaar vast te maken en zo je eigen bandje maken,
is een stuk goedkoper en zo kan je kijken of het bij jou ook werkt.
een lolly helpt tegen misselijkheid zoete popcorn of zout en kroepoek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Fruit, cherrytomaatjes, drop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Liever niet iets zoets. Daar word je misselijk van. Eet een lekkere gezonde honingreep of een granenreep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Soja rijstencrackers:-) gezond alleen veel drinken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je van alles wel wat mee kan nemen zolang je het maar niet te veel eet en genoeg water drinkt. Dan komt het waarschijnlijk wel goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Wasa sandwich cracker is heel lekker om mee te nemen, ze zijn er in verschillende smaken, zoals: tomaat, kaas en kaas met olijven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lichte voeding voor de maag, fruit, yoghurt, toastjes met bijvoorbeeld mager smeerkaas...schelletjes gandaham met meloen ofzo...lekker hoor.
Potje plattekaas.
Je hebt ook van die luchtige heerlijke koekjes...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem in ieder geval altijd Tuc koekjes mee. Ze zijn licht en lekker. Dus goed voor als je honger krijgt en ik word er nooit misselijk van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tegen misselijkheid (in de auto) gebruik ik het volgende: Als je rechtsschrijvend bent moet je een watje in je linkeroor stoppen. Als je linksschrijvend bent doe je het precies andersom, in je rechteroor. Het schijnt dat je dan stabiel bent. Bij mij werkt het in ieder geval.

Bij mij werkt met eten het altijd wel als ik op snoepjes zuig en genoeg (water) drink.