Hoe kunnen sommige mensen zoals Hira Ratan Manek leven op zonlicht en water zonder iets te hoeven eten?

Gezien op tv en op internet naar meer informatie gezocht, bij de website van solarhealing.com uitgekomen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Misschien iemand die gekruist is met een plant, fotosynthese ;)

Het beste antwoord

Ofwel eten ze gezond ofwel trucage ja ik denk in dit geval trucage
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Zoals ik net ook al zei: dat kunnen ze niet. Mensen die dit beweren zijn oplichters.

Toegevoegd na 1 minuut:
En wat een verrassing. Die meneer Hira Ratan Manek verdient inderdaad zijn brood via de promotie van deze onzin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kunnen ze niet. Als je de informatie goed leest, dan zie je dat voor de personen waar ze bestudeert zijn, ze buiten koffie, thee en karnemelk niets tot zich namen. Maar koffie, thee en karnelmelk zijn niet niets.
Teven blijken ze dan ook zeer te vermageren. Een rapport spreekt over 40kg afvallen in een jaar. Dat is een duidelijk teken dat deze personen in periodes dat ze niet geobserveerd worden, nadrukkelijk moeten eten om weer iets van gewicht te hebben. Je kan niet continue 40kg per jaar afvallen.