Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

stukje aardappel van 3 dagen geleden zat nog in de pan wel al gekookt, heb het er ff af gepulkt maat er zat nog wat residu.

Heb de pan weer opnieuw gebruikt maar nu vroeg ik me af konden hier nog ''bacteriën'' in zitten of kook je die toch weer kapot ?

Toegevoegd na 2 uur:
mijn moeder is wel hoog bejaard en eet mee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
780

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kookt inderdaad eventuele bacterien wel kapot. Geen zorgen over maken, gewoon in koken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

mogeljk zaten er nog bacterien in, maar so what?
tenzij je hiv hebt, of een zuigeling of bejaarde bent, kan een dagelijkse dosis bacterien echt geen kwaad.
verder is aardappel plantaardig en geen vlees, dus dat is niet iets om je zorgen over te maken.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ben ik weer blij dat ik vegetariër ben!
residu is chemie

Een residu is, in het algemeen een stof die overblijft na een chemische reactie of mechanische verwerking. Al naargelang de nuttige waarde kan het afval zijn, maar net zo goed iets waar verder mee gewerkt wordt.
Dat word bij ons als plaagdier bestrijder als wij chemisch bestrijden dat is de stof die achterblijft na een behandeling dat is dus heel wat anders residu
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding