Is watermeloen slecht voor je als je aan het lijnen bent ?

Ik heb een maagband sinds vorig jaar Augustus en ben tot nu toe 14,9kg afgevallen.
Nu dacht ik zelf dat watermeloen een mooie vervanger is van een zoetig tussendoortje omdat het fruit is en grootendeels uot water bestaat maar zitten er verkeerde dingen in en veel calorieën die je toch dik maken en je dus juist geen meloen moet eten als je af wil vallen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik vind dat men alles mag eten, zolang men niet overdrijft mag er geen probleem zijn toch... watermeloen zijn natuurlijke suikers, heel gezond! Allesinds beter dan bananen wat calorieen betreft. Maar het blijft toch relatief, de ene mens verdikt van een glas water, de andere niet, leer je lichaam kennen.... Toegevoegd na 1 minuut: bijvoorbeeld: ik heb ooit eens een soepdieet gedaan, en ik was 2 kg bijgekomen....daar zit ook water in....

Als je gewoon lekker blijft snoepen van gezonde dingen is er niks aan de hand toch? Jouw maag is al verkleind dus in principe moet dat voorlopig genoeg zijn. Als je genoeg natuurlijke suikers eet blijf je je ook gezond voelen. Kolen en fruit werkt daaraan goed mee. Mc donalds en dergelijke helaas niet :( En nee, 240calorieën valt reuze mee voor 1 kg. Kanjij misschien dan wel 2dagen mee doen. En lekker is het ook nog is. :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100