Is glas eten schadelijk?

Ik at gisteren op een feest een stuk van een champagneglas. Is dit schadelijk? Ik heb nergens last van. Moet ik naar de dokter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Feestelijk, zeg. Misschien een rare vraag, maar: waarom?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
SuzyQ Blijkbaar heeft de jeugd geen hersens meer.

Antwoorden (4)

Ja uiteraard is dit schadelijk! Het kan je ingewanden beschadigen! Ik zou zeker je speeksel en stoelgang in de gaten houden.... Als je ook maar een druppeltje bloed ziet direct naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
precies +
Lijkt mij niet echt gezond. r kan een risico op zijn op een inwendige bloeding. Wellicht toch even de huisarts raadplegen? Euhm, waarom eet je glas overigens?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee idd het is niet gezond. Maar je voelt niets wat je kan doen is het volgende : ( immers de 8 uur vertering is al voorbij )

1e) je huisarts inlichten
2e) bij bloedige / zwarte poep eveneens je huisarts melden c.q. maatregelen nemen.

Sterkte !!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt eraan hoe groot het stuk was en of je erop gekauwd hebt. In het laatste geval: eet ontbijtkoek, dat kan de glasresten wat 'inpakken'.
Als het een echt stuk was: naar de dokter, want dat kan schade toebrengen aan je ingewanden of aan je anus als het je ingewanden toch keurig passeert.