Waar kan ik in Amsterdam Knusperflocken kopen?

Het is een typisch Oost-Duits ding heb ik begrepen, maar is het ook ergens in Amsterdam te koop?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Volgens de site worden ze in bijna alle Duitse supermarkten verkocht, maar ook daar niet overal.
Als je zoekt op www.zetti.de, kun je zien dat het alleen in Duitsland verkocht wordt. Het wordt in ieder geval niet door de leverancier aan Nederland vekocht.

Je kunt ze wel online kopen.
http://www.ciao.de/Zetti_Knusperflocken__449983
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zijn niet te koop in Nederland, maar heel makkelijk zelf te maken (kom je er niet uit, dan hoor ik het wel):

Zutaten für Portionen
125 g Knäckebrot
200 g Schokolade oder Kuvertüre, (Vollmilch)

Zubereitung
Das Knäckebrot im Mixer oder mit einem Nudelholz in einer Gefriertüte sehr fein mahlen. Die Schokolade schmelzen.

Das Knäckebrotmehl in die flüssige Schokolade geben und untermischen. Es sollte eine relativ feste Masse entstehen.

Die fertige Masse je nach Festigkeit zu kleinen Kügelchen formen oder mit einem Spritzbeutel kleine Häufchen auf ein Blech spritzen. Anschließend im Kühlen fest werden lassen.
Arbeitszeit: ca. 30 Min.
Schwierigkeitsgrad: simpel