Hoe kan je fingerfood sandwiches het langst vers houden?

Ik heb wit brood ingesmeerd met chilimayonaise Daarop sla en kipfilet De korsten van de witte boterhammen gesneden en mooi op een bord gelegd Met het neerleggen op het bord waren de zijkanten al 'oud' Hetzelfde met mijn broodjes Philadelphia, komkommer en zalm! Hoe kan ik het de volgende keer langer vers houden? Iemand tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6K

Antwoorden (3)

In aluminiumfolie verpakken dan blijven ze lekker langer vers.

Toegevoegd na 12 uur:
Uiteraard wel in de koelkast bewaren!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In een broodtrommel bewaren totdat je het gaat serveren.
In een grote trommel in de koelkast bewaard, kun je ze de volgende dag nog eten.

Heb ditzelfde met pasen gedaan en de volgende ochtend hadden we nog lekkere sandwiches.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe ze in een doos of alufolie in de koelkast en doe er zeker een kkeukenpapiertje bij. Deze absorbeert het overtollige vocht, waardoor hij niet zo pappig wordt.