Hoe kan je de McDeluxe terughalen?

Ik vond het de lekkerste mc Donalds burger ooit.
Is uit het accortiment gehaald.
Wat kan je het beste doen om hem terug te krijgen ?

Toegevoegd na 54 seconden:
Assortiment.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

ik wilde graag de McJungle terug niet eens vanwege de burger maar vanwege de gekruide frites
helaas ook op hun website gevraagd maar wellicht als we eens flink gaan zeuren ;)

Toegevoegd na 1 minuut:
gooi eens en briefje in hun ideeënbus ?
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo waren er veel mensen dol op de chili chicken burger, heerlijk!! Koste maar 1 euro, ik kocht meteen een stuk of 5, desnoods in magnetron, waren ze nog heerlijk!!

Andere antwoorden (2)

Dat is al heel lang geleden, en was ook mijn favoriete hamburger. Echt de lekkerste.

Misschien een facebook group aanmaken, met wij willen mac deluxe terug!

Een wordpress blog maken, en een hyves en alles koppelen. En als er genoeg mensen aangemeld zijn, dan op een of andere manier in het nieuws komen of door laten sturen naar mc Donalds hoofdkantoor :).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vrees dat je dat niet gaat lukken.
De McDeLuxe is ooit als een tijdelijke actie geïntroduceerd en die zijn dus nooit blijvend. (zelf mis ik de McBacon sauerkraut).

Het is niet zo dat er speciale sauzen geleverd moeten worden voor de McDeLuxe. Elk restaurant zou de burger nog gewoon kunnen maken omdat de ingredienten voor deze burger altijd op voorraad zijn voor andere producten die wel in het reguliere assortiment zitten.

En voor zover ik de Mc in al die tijd dat ik er vroeger gewerkt heb heb leren kennen, zijn ze niet echt heel erg vatbaar voor acties om bepaalde producten terug te krijgen.

Maar je zou er allicht een telefoontje aan kunnen wagen en proberen meer mensen te mobiliseren.