Hoe kun je een broodje gezond eten zonder dat alles er aan de achterkant tussenuit komt?

En dan niet door de twee helften van elkaar af te halen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (11)

Dat is bijna niet fatsoenlijk te eten. Ze proppen er zoveel tussen dat het nooit allemaal tussen het broodje blijft liggen.

Als je het zonder knoeien wilt eten, dan is de beste methode gewoon met mes en vork.
Wat ik ook wel eens doe is om alle tomaat, komkommer, ei enz. eraf te halen. Het broodje gewoon eten en de rest met vork prikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een rijkelijk gevuld stokbroodje gezond eet je het beste met folie er omheen.
Dat haal je telkens terug naarmate je vordert met het eten.

Toegevoegd na 3 minuten:
Net zoals men een BiFi worstje eet door eerst het plastic eraf te halen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Om niks eruit te laten vallen doe je er een plastic zakje aan het einde van je broodje zodat de helf in het zakje zit en de bovenkant naar buiten steekt.
Je kan natuurlijk ook alminiumfolie eromheen doen zoals ik uitlegde bij het plastic zakje , met dezelfde werking
:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik druk het broodje altijd stevig aan. Zo valt er niks tussenuit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb vrij groote handen,ik omsluit hem helemaal.Daarna eet ik als toetje de tomaat die dan in mijn mouw zit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tis een verschrikking zulke broodjes. Vooral als je je in gezelschap bevind, waar je je niet op je gemak voelt. En soms is zulk gezelschap niet te vermijden.

Als je je in goed gezelschap bevind is t toch niet erg als het er aan alle kanten uitvalt. Dan veeg je het later gewoon weer bijelkaar en eet je het alsnog op

Net als sommige gebakjes. Ik weet precies welke je beter niet kan nemen.

Dofa

Toegevoegd na 1 minuut:
Iedereen mag raden welk gebakje ik bedoel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die gebakjes die jij nooit hebt leren eten en waarbij je gewoon eerst de bovenkant moet oppeuzelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Fout. Een slagroomsoes.
moet je vooraan goed vasthouden en onderaan vastdrukken in je hand anders loopt idd alles er af
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door het broodje om te draaien, dan komt alles er aan de voorkant uit.
Dit was dus een grapje, maar idd een compleet BG krijg je bijna niet zonder morsen naar binnengewerkt.
Wat ook een optie is, de ingrediënten afzonderlijk naar binnen werken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"dit was dus een grapje", Haha, doet me denken aan Britains Got Talent, iemand die een dolfijn na doet en dan zegt "Ik ben een dolfijn". +1 voor de humor
je kan het met mes en vork proberen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij werkt het goed om met kleine, beschaafde muizenhapjes te eten, zodat er niet al te veel druk wordt uitgeoefend op het beleg van je broodje; én tegelijkertijd de zij- en achterkant van het broodje stevig vast te houden.
Mocht er toch een tomaatje of wat dan ook tussenuit piepen, dan hap ik dat er netjes vanaf.

Maar lastig blijft het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zou je broodje gezond aan de onderkant vasthouden met een servetje dan knoeit het niet.