Is freezed icelolly's correct Engels?

Staat op de ijslolly's van Euroshopper, maar lijkt mij fout.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja er worden zoveel spelfouten gemaakt http://engrishfunny.failblog.org/ ;)

Het beste antwoord

Er staat een herhaling in ice is al freezed (bevroren).. Als je snapt wat ik bedoel :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

frozen... bijv nw...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En daarbij is meervoud in 't Engels niet met een ' maar aan elkaar. Hier staat "van een ijslolly". Voor zover er überhaupt iets klopt van die paar woorden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sterker nog: het meervour van "lolly" is "lollies" dus inderdaad aan elkaar maar dan wordt de y ook nog eens ie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
*meervoud*
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er staat trouwens lollipops op ipv icelolly's, foutje van mij.
Het is dan; "frozen lolly" of "popsicle" of "ice cream".

Net als in het nederlands, kun je woorden niet dubbel benoemen met dezelfde betekenis. Voor zover ik het op internet kon uitpluizen, is het fout engels, omdat een ijslolly al bevroren is, dus het is dubbelop.

In nederland zeg je ook niet; "mag ik een bevroren ijsje alstublieft".
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het moet zijn:
Frozen icelollies.
Als en woord eindigt op y, is het in het meervoud een ie.
Het woord freezed bestaat niet eens.

Toegevoegd na 2 uur:
Sorry, foutje.. Hier de verbeterde versie:
Het moet zijn:
Frozen ice lollies.
Als en woord eindigt op y, is het in het meervoud een ie.
En het moet los van elkaar.
Het woord freezed bestaat niet eens.

Toegevoegd na 2 uur:
Dat het dubbel is klopt niet, want als je deze ijsjes koopt zijn ze nog gewoon water. Hier wordt dus bedoelt dat je ze eerst moet bevriezen.