Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik roti het beste warm ?

De pannenkoek kant en klaar.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
83K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedoel je soms de aviko?
Ik koop het nooit meer, omdat het OF helemaal vast gaat zitten in de koekenpan, en als dat niet gebeurt, dan blijft het allemaal losse prut :-)
paulus811
13 jaar geleden
Aviko? Die maken toch alleen aardappelproducten? Geen roti voorzover ik weet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oops, klein blundertje hier..... dat heet rosti. ;-) dom dom
paulus811
13 jaar geleden
Whaha, nou zo dom is t nou ook weer niet. Heb weer even gelachen. Dank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha! Dat dacht ik al Loenie! Het was dus helemaal geen blunder, en ik ben ook niet dom :-)
paulus811
13 jaar geleden
Klopt, roti gevuld met aardappel. Maar nog steeds niet van Aviko

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Even in een koekenpan, een paar keertjes omdraaien tot hij warm is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Willel er aluminiumfolie om en leg het ongeveer een kwartiertje in de oven op 120 - 140 graden.

Toegevoegd na 15 seconden:
WIKKEL!! hahaha
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In magnetronfolie wikkelen en dan ongeveer 30 seconden op vol vermogen. Vaak zitten ze per drie al in folie, ik knip er dan een klein hoekje af en doe ze iets langer dan een minuut in de magnetron. Dan zijn ze perfect.
(Lees meer...)
paulus811
13 jaar geleden
Om de roti koeken zacht te houden moet je ze na het bakken direct opstapelen in aluminiumfolie en iedere keer als je er een nieuwe koek oplegt moet je de alufolie direkt dicht doen. Zo blijven ze zacht, anders worden de koeken van cd kwaliteit, zo hard!!! Je kunt na afkoeling ook invriezen, als je ze ontdooit moet je ze au bain marie warm maken.. dus een pannetje met water net tegen de kook aan, daar een deksel op leggen en daar dan weer de roti koeken op. Eet smakelijk!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De bevroren platen die je bij de toko koopt, vind ik het lekkerst worden als ze in een koekenpan kort gebakken worden, op niet te hoge temperatuur, zonder olie. Wel eerst laten ontdooien natuurlijk (in de keuken of koelkast als je veel tijd hebt, in de magnetron als je ze snel ontdooid wilt hebben).
In de oven of magnetron opwarmen kan ook wel, maar is een stuk minder lekker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding