Mijn vader krijgt implantaten in zijn kaak en kan dan niet kauwen. Kan iemand mij helpen met recepten zodat hij toch lekker kan eten zonder kauwen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb een jaar geleden een maagband gekregen en al mn kiezen laten trekken,ik moest vloeibaar eten voor mn maagband maar ook omdat ik niet goed kon kauwen,ik wilde toch gezond en lekker eten,ik wilde witlof met ham en kaas uit de oven,dit heb ik gewoon gemaakt en daarna in de blender gedaan,het smaakte verrukkelijk !!! Het zou dus een goed plan zijn om een blender aan te schaffen want zoals ik de witlof klaar maakte kun je van alles klaar maken ;-) Sterkte !

Als zoet tussendoortje vind ik heel lekker; Een geraspte appel met yoghurt en kaneel. Of yoghurt blenden met een banaan en sinaasappelsap. Oppeppertje voor de middagdip; Knorr bouillon met tuinkruiden. Schepje poeder in gekookt water, lekker smaakvol, warm en zout. Veel kamillethee! Dit werkt ook goed voor de genezing en voorkomt ontstekingen. Sterkte! Toegevoegd na 3 minuten: Misschien is een zachtgekookt eitje ook lekker en makkelijk te eten, dit vult goed. Ik maak zelf vaak de kippensoep of vermicellisoep van honig, en wanneer het kookt gooi ik er 2 of 3 eitjes in. Even laten doorkoken terwijl je goed roert, de dooier goed doorroeren anders blijft die rond, en dan heb je door je soep heerlijke 'slierten' ei.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100