hoe word je ei echt super hard

moet ik op mijn ei lijm doen of hem in de diepvries zetten ik heb geen idee maar ik moet zo snel mogenlijk antwoord

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4K

Antwoorden (3)

je moet hem gewoon enorm lang koken, dan wordt het ei vanzelf groen en is hij zo hard als een steen. zeg maar 15 minuten

Toegevoegd na 2 minuten:
En als ie dan zon 13-15 minuten gekookt is moet je em meteen in de vriezer douwen, wordt ie nog veel en veel harder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien kan je er na t koken lak of verf op doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heel lang koken
Dan in nat cement dopen en laten opdrogen.
Kleuren met leuke (paas-)kleurtjes en je wint gegarandeerd eiertje-tik