Volgens de Consumentenbond zijn dit de Snack a Jacks van Quaker. Uit het onderzoek blijkt dat de rijstwafeltjes het beste scoren op suikergehalte, afwezigheid van verzadigd vet en heldere etikettering.

Maar een wortel uit het vuistje doet het natuurlijk ook altijd erg goed :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

rijstwafel?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een muesli-reep.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Water, je mag er zo veel van nemen als je wenst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is idd goed voor een mens water te drinekn, maar zeker niet zoveel als je wenst. is niet goed voor je.
2 liter is ook max
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgende keer zal ik specifieker zijn.
Snoep verstandig... eet een appel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ligt er ook aan hoeveel calorien je verbrandt. Bij grote lichamelijke inspanningen is het vaak verstandig om extra calorien in te nemen.
jc54
14 jaar geleden
Volgens mijn diëtiste: Evergreen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet voor iemand met diabetes, hoor! ;-) Maar deels heb je er wel gelijk in!
Een sneetje roggebrood.
*Overigens is gewoon roggebrood, naast bijvoorbeeld
volkerenproducten en peulvruchten, ook goed bij een
cholesterolverlagend dieet. Vezelrijke voeding zorgt voor een vol
gevoel waardoor je minder snel naar vette producten grijpt. Daarbij kunnen de slechte vetten goed met vezels in de ontlasting worden afgevoerd. Ook bevat roggebrood weinig vet.*
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een lekkere gemengde salade
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
CUP A SOEPIE ! !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een geroosterde folklore boterham met een paar schepjes tomaten prutje (tomaten ontvellen en een beetje fijnmaken met de staafmixer) en een scheutje olijfolie. Of, om een lang verhaal kort te maken: pan con tomate.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snoeptomaatjes.