Waarom is mijn broodje Bapao hard?

Als ik mijn bapao uit de diepvries doe en in de magnetron doe is de bovenkant nog steeds hard. Ik wil gewoon een broodje Bapao die niet hard is wat doe ik verkeerd? Moet ik hem nu ondooien maar dat mag toch ook weer niet?.

Het is een broodje bapao rundvlees - c1000

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
6.9K

Het beste antwoord

het broodje moet in de gesloten verpakking de magnetron in. Dan wordt het gaargestoomd en droogt niet uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ Precies! In de magnetron IN de verpakking laten :)

Andere antwoorden (2)

Zit er geen gebruiksaanwijzing bij?

je kan ervoor kiezen de bapao om te draaien en nog een keer in de magnetron. of hoger zetten (watt) of stomen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow die broodjes, laat het 2 minuten in de magnetron. Bij mij is hij dan al klaar.