wat zijn die witte puntjes op vanille ijs ? ik zou het heel graah willen weten dus ; alvast bedankt !!!

-

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (3)

Is het geen ijs van de vrieskist??

Want dat is het enige wat ik me kan bedenken ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij is het suiker
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Witte puntjes in vanille ijs kan ik me ook niet zo voorstellen
kan idd dat het ijs iets ontdooit is geweest en weer bevroren dan onstaan er soms ijskristalletjes die glinsteren.
Als er zwarte puntjes inzitten dan betekend dat het ijs met verse vanillestokjes is bereid. die puntjes komen uit het vanillestokje.