Helpen deze vershoudballen? Of hoe deze dingen voor in de koelkast ook heten...

Ze zouden wat in de groentela van de koelkast langer vers houden. Volgens mij helpt het niet. Integendeel, binnen een week was de paprika verschimmeld. Deze komen van Blokker voor 1 euro.

Toegevoegd na 30 minuten:
Is er iemand die ze ook heeft en wat zijn jouw ervaringen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze ook in huis gehad. Geen enkel verwachting had ik ervan, dus ik was ook niet teleurgesteld toen bleek dat deze dingen helemaal niets voor mijn groente of fruit bleken te doen.
Raar ook dat de producent geen enkele verklaring geeft over de werking, ja iets met mineralen. Maar welke dan? En hoe zou dat dan moeten werken?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach ja, wat wil je ook voor 1 euro... Maar bij dit soort dingen denk ik wel eens: ben ik nou gek of zijn er meer mensen met soortgelijke ervaringen. Dank voor je reactie!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
(Ongesneden) paprika moet je sowieso niet in de koelkast leggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hippo, dat wou ik ook al zeggen!

Antwoorden (3)

Weetje wel zeker dat het voor het vers houden van groenten is ?
Want ik heb ook zo iets (een eitje) alleen dan is het om de geur te zuiveren in de koelkast, dat je dus geen vieze geur in je koelkast heb.

Ik heb nooit 1 gezien om je groente vers te houden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat staat op de verpakking. Ik zal morgen nog eens kijken en dan maar ik daar ook een foto van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Okay bedankt voor je reactie terug =) Ik wil er nu ook 1 halen en uit proberen, voor 1 euro is het wel de moeite waard.
Zo zie je maar waar Goeie vraag goed voor is, we kunnen er ook wat van opsteken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kan het ook zijn dat je iets in die ballen moet stoppen dus dat je er ook iets bij moet kopen ?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij niet, gewoon erin leggen. Ben benieuwd naar jouw ervaring. Overigens lijken ze wel wat geur weg te zuiveren, dus die dingen bestaan ook!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag gekeken bij Blokker en ze zijn uitverkocht! Dus geen foto...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ik jou was jjjjjjjjj zou ik groenten opeten in plaats van ze te bewaren met of zonder ballen ;)
Lijken op wasbolletjes, dus voor de wasmachine
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beste Hajete, dit vind ik geen antwoord, meer een reaktie. Wat heb ik hier aan
Ik heb er geen ervaring mee maar het kan ook zijn dat je de koelkast te hoog in tep. hebt aanstaan en dan kunnen je eetenswaren ook eerder bederven.Ik heb een keer speciale vershouddozen van Tupperweare gekocht hierin bijven je groentes echt langer vers.