Waar in Den Haag is pistache extract te kopen?

Ik zoek pistache extract om pistacheijs te kunnen maken. In den Haag heb ik nog geen winkel kunnen vinden welke deze smaak verkoopt. iemand een idee

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Koken
1.8K

Antwoorden (3)

Bij Oil & Vinegar (o.a. in Den Haag, Frederik Hendriklaan 187) is wel pistache creme te koop. Ik weet alleen niet of dat hetzelfde is als pistache extract.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In de Passage zit een hele grote kookwinkel waarvan de naam me helaas even ontschoten is. Misschien zou je het daar kunnen proberen? Of anders bij een goede patisserie of banketbakker?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou de pitache pasta ook kunnen kopen bij
De Notenkoning, Grote Halstraat 16, 2513 AX Den Haag

Mocht je de pistache extract niet kunnen vinden, dan kun je altijd nog Pistache noten en Amandel noten malen in de keukenmachine.

Toegevoegd na 4 minuten:
De grote kookwinkel in de Passage is dat niet "DOK Cookware", Passage 19, 2511 AB Den Haag.
http://www.depassage.nl/cms,14,DOK_Cookware.asp