Hoe serveer ik een gehaktbal?

Met wat voor saus? Met broodje of zonder? Er komen ong. 80 man op het feest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Poeh da's veel! Zal wel gezellig worden!
Denk er ook aan dat niet iedereen vlees eet of gehaktballen lekker vindt..

Antwoorden (4)

gehakt bal, met wit bolletje, en chili saus

geloof me... je ziet ze smullen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voor 80 man?

ik zou een hele grote 'ballenbak' neerzetten op een buffet. Daarbij de standaard flessen saus: mayo, ketup, mosterd. Wat gebakken uitjes, verse uien en wellicht nog wat satesaus.

Een andere bak met broodjes, en de gasten mogen zichzelf uitleven op de manier waarop zij willen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
paulus811
13 jaar geleden
ja hoor, ik ben r bij! + een balletje voor jou
met gesneden stokbrood of bolletjes ,mayonaise ,pindasaus of
mosterd
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leg een blaadje sla, een stukje tomaat en een stukje augurk op een bordje en serveer de gehaktbal op het broodje.
Eventueel met wat tomatenketchup.