Met dat spul waar ook kerstbomen wel eens mee versiert worden. Weet helaas zo gauw even niet hoe het heet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja precies, dat bedoel ik.
Je moet dat spul inderdaad niet te ruig tussen je vingers doorhalen, want het is scherp.
Zou het ook zeker niet eten als een suikerspin... Bedankt voor de toevoeging.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Was er trouwens niet van uitgegaan dat het eetbaar zou moeten zijn; stond niet in de vraag.
Van watten.
Bij de HEMA koop je een zak zig-zagwatten en die haal je mooi uitelkaar. Je kunt het ook met een grove kam kammen zodat het wat luchtiger wordt.

Vervolgens stop je er een stokje in en spuit je hem roze.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een niet eetbare bedoeld zou je watten kunnen gebruiken. Als je wel een eetbare wil dan misschien met brood zelf bakken en korst eraf halen beetje plukkken en op een stokje zetten.