wat heeft de staat arizona te maken met arizona tea?

Voor degene die niet weten wat Arizona is:

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Dranken
1.7K

Antwoorden (2)

Volgens Wikipedia helemaal niets.
De naam is gewoon toevallig gekozen uit een paar leuke Amerikaans klinkende namen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Antoni
9 jaar geleden
Bedoel je deze tekst "According to the official company website, the company's name has no relation to the state of Arizona. The name was chosen at random, with "Santa Fe", "Lincoln, Nebraska", and "Kalamazoo" originally being considered. It was close to having been named "Nebraska Tea" but the two had a conflict and decided to go with Arizona Tea." op deze website http://en.wikipedia.org/wiki/Arizona_Beverage_Company?
John Ferolito en Don Vultaggio, de twee eigenaren van het bedrijf, keken op de landkaart om te zien waar het een warm klimaat is. Eerst dachten ze eraan om het nieuwe theedrankje naar Santa Fe te noemen, maar vervolgens richtten zij zich op Arizona. De rest is, zoals men zegt, geschiedenis.
Amadea