Wie heeft ervaring met tarwegraspoeder? overweeg het aan te schaffen, maar wat houdt het in?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

je moet je afvragen waarom je het wilt aanschaffen..
als je normaal eet, dus gewoon brood en 's avonds wat aardappels-vlees-groente, dan heb je het echt niet nodig.

maar als je een ongezonde eetstijl hebt, kan je op zich wel wat antioxidanten gebruiken.
het poeder zelf is eigenlijk zoals het woord al zegt, poeder van tarwegras, da's gewoon een grasplantje, en het poeder is dus ook heel groen.
ja kan een eetlepel in een glas water mengen en dan opdrinken.. (maar dan kon je ook een glas frambozensap nemen, wat heb je liever?).
er zit niet zoveel smaak aan (beetje als groentenat) dus dan gooi je er wat limonadesiroop door (limoen bijv), en dan heb je je dosis voor 1 dag alweer binnen.
het gevolg is dat je spijsvertering beter wordt (jeej), en op zich je weerstand ook wel.
maar goed, alles is relatief dus verwacht geen wonderen (dat je nooit meer ziek wordt ofzo).
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dank bananenman, voor je antwoord.
heb je dat graspoeder wel eens geprobeerd? ik heb chronische aandoeningen (artritis psoriatica in forse mate) slik hiervoor/tegen extra vitaminen, zoals b-complex, multi-vitamine, magnesium) omdat de medicijnen ook weer eea afbreken ondanks dat ik 'gezond' danwel 'normaal' eet.
op het www wordt momenteel tamelijk gestunt met het graspoeder, zodoende mijn vraag. als je het idee hebt dat een glas vruchtendrank -drink ik regelmatig, versgeperst- ongeveer dezeflde kwaliteit heeft, zou dat graspoeder idd overbodig zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikzelf gebruik het niet, maar alleen wel eens geproefd.
ik ken iemand die het gebruikt, maar die heb ik in de afgelopen 2 maanden niet opeens zien 'opbloeien' ofzo. elke zoveel tijd is er wel weer een 'rage' dat er iets gezond zou zijn, zoals yakult of een of andere kruidenthee. waarschijnlijk is nu de tarwegras aan de beurt. de websites die het graspoeder promoten zijn ook de sites die het verkopen en die zullen natuurlijk niet zeggen dat je net zogoed een glas vruchtensap kan drinken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij werkt groene thee net zo goed, dat is ook een aftrekseltje van groene planten en vol van anti-oxidanten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lijkt veel op de tarwegras-promo idd
bedankt stippel trouwens voor jou opmerkingen mbt deze vraag.

Andere antwoorden (1)

Een eenvoudige manier om álle essentiële voedingsstoffen binnen te krijgen
Tarwegras poeder:
* geeft vitale energie
* bevordert de weerstand
* stimuleert de bloedsomloop

* bevordert spijsvertering

* werkt ontgiftend en reinigt het lichaam
* verbetert zuurstoftoevoer in het bloed
* gaat veroudering tegen
Rijke bron van vitamines, mineralen, enzymen en antioxidanten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, da's een mooi reclamepraatje, maar zou ik dan niet net zo goed op m'n knieën over m'n gazonnetje kunnen kruipen en mezelf als een koe gedragen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jochem: deze info vond ik ook al op het www....