wie kan mij zeggen waar deze blikopener te koop is. Het enige wat er opstaat is de19904762

een foto is bijgevoegd en waarschijnlijk is het van Duitse makelij.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Deze is van het merk Lurch, en o.a. te bestellen bij Otto in Duitsland.
bamibal
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me net voor;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wat knap om zoiets te vinden!!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 goed hoor, ik kon het niet vinden!

Andere antwoorden (5)

Deze blikopener geeft geen match, het nummer dus ook niet. Heb je iets aan deze blikopener?:
* Voor elke blikvorm
* Geen scherpe randen, voorkomt snijwonden
* Geen metaalsplinters in de inhoud van het blik
* Weinig kracht nodig bij het draaien, ideaal voor mensen met minder kracht in de handen
* De FVB Blikopener blijft schoon
* Lege blikjes kunnen voor andere doeleinden gebruikt worden
* 1 jaar garantie op de FVB Blikopener

http://www.standonline.nl/index.php/FvB-Blikopener.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is volgens mij dezelfde maar dan in een andere kleur.
Van het Duitse merk Westmark.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vermoed dat deze blikopener niet meer te koop is, het model is in 1999 door een uitvinder uit HongKong bedacht.
Op deze link vind je het hele verhaal achter de blikopener:

Dosenöffner - Dokument DE19904762C2 - [ Vertaal deze pagina ]7. Nov. 2002 ... Beschreibung[de]. Die Erfindung betrifft einen Dosenöffner, bestehend aus einem, bzw. umfassend ein Paar Funktionselemente, die schwenkbar ...
www.patent-de.com/20021107/DE19904762C2.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ach niet echt een "blik-opener": minnen zonder opgaaf van reden, minkukels dus, van nul en generlei waarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En zo is het maar net! Beetje sneu eigenlijk;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja nee, krijg jij er ook één, kan natuurlijk niet achterblijven :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
lol;-)
Ik heb een patentnummer voor je gevonden (en 3487 blikopeners bekenen op Google :-(. Het nummer dat je opgeeft geeft een hit op patentaanvraag en Dosenoffner, het is een patent aanvraag vanuit Hong Kong voor de Duitse markt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
compensatie+
Ik heb een blikopener die hetzelfde werkt,je hebt geen scherpe randen aan de deksel en blik en de blikopener komt niet in aanraking met de inhoud.Het is een FVB blikopener en is te bestellen op www.standonline.nl