Ik zoek het recept van fruitbrochettes met afgekoelde chocoladesaus (zoals op de kermis). Ik vind dit enkel met warme chocoladesaus.

Meestal zie je ze met aardbeien. Het zou zijn om te trakteren dus ik moet ze de avond ervoor gereedmaken en dan meenemen.

13 jaar geleden
in: Koken
1.1K

Antwoorden (4)

ja kan de chocoladesaus toch laten afkoelen?
en anders heb je bij de aldi chocoladeglazuur, dat spuit je erop en als het droogt, wat heel snel gaat, heb je ook een heerlijke chocoladekorst, mmm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je pure chocolade au bain marie smelt dan kan je de brochettes daardoorheen halen. Als je het dan af laat koelen wordt het gewoon weer een harde chocolade laag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bedek de brochettes met gesmolten chocolade en leg enkele uren in de koelkast. In de koelkast wordt hij wel hard.
amc
13 jaar geleden
Je kunt ze ook in de diepvries leggen, en als je ze wilt meenemen wel ruim 1 uur ervoor uit de vriezer halen.