Dat heet een pipette. Je hebt speciaalzaken op huishouddelijk gebied die ze verkopen. Vaak zijn ze dan design, van glas met onderzetterje, kortom mooi maar duur.
Je kunt net zo goed een setje pipetjes bij de apotheek halen. Daarmaa kan je dunne vloeistof ook goed opzuigen.
Vaak heb je maar enkele druppels nodig.

Toegevoegd na 1 minuut:
Corr; huishoudelijk en daarmee.
amc
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Dat blijft een pipetje heten. In de keuken geven we daar geen andere naam aan.

Te verkrijgen bij horeca-groothandels als HANOS, maar waarschijnlijk ook bij Sligro en Makro.
Er zijn ook toko's die ze verkopen, maar dan meestal in kleinere verpakkingen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het goede antwoord is al gegeven,maar misschien heb je wat aan deze tip.Ik gebruik voor dat soort klusjes gewoon een injectiespuit van de apotheek,ze zijn ook te koop in kookwinkels maar daar betaal meteen ook het driedubbele.