Ik wil pannen gaan ophangen aan de muur. Waar verkopen ze een simpel en goedkoop systeem?

Vandaag langs een paar winkels geweest, de goedkoopste was bij de Blokker voor 15 euro, een rails met kleine haakjes. Maar die vond ik te klein, was meer voor grote lepels ofzo.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.2K

Het beste antwoord

je kunt een koperen of metalen buis kopen en aan de muur bevestigen en daar haken aanhangen om iets aan op te hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Leuk idee. Gewoon een rvs pijp kopen en ophangen, icm s-haken!
Moet ik alleen nog een manier hebben om die koperen buis een stukje van de muur te houden. Maar volgens mij zijn daar wel manieren voor uit de hoek van de CV-techniek!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat lijkt me wel als ik kijk hoe de cv leidingen hier aan de muur vast zitten. Overigens bedenk ik dat ze bij ikea bijv, ook van die gordijnstaven/roeden verkopen die ook aan de muur bevestigd worden, die zijn alleen wel érg dik voor jouw doel :)

Andere antwoorden (2)

IKEA verkoopt een hele rekken waar je van alles aan kunt hangen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea heeft ook lekkere grote vleeshaken dacht ik. Ik heb die tenminste gekocht hiervoor. Anders even kijken bij een kookwinkel! Vleeshaken zijn handiger.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van het type rek heeft Ikea idd grote en kleine S-haken. Ik heb er diverse koekenpannen aan hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zou ik voor de grote S haken gaan. Vleeshaken zijn wel leuk, maar ook scherp.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kookwinkel? Wat is dat? Waar heb je die?
Ikea is misschien een goed idee... helaas niet 1 in de buurt hier, en ook geen auto. En volgens mij ook zeer slecht met het OV te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Trouwens.. die S haken zijn wel een goed idee! In combinatie met zo'n ijzer die je kan ophangen... 2 gaatjes, klaar.
Misschien dat die haken wel bij de bouwmarkt zijn te halen? Hoef ik alleen nog dat ijzer te hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikea is ook met het openbaar vervoer te bereiken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet alle Ikea's denk ik. Ja, grote omweg... Maar ik heb misschien wat:
http://huis-inrichting.marktplaats.nl/keuken-keukenbenodigdheden/428774154-chroom-ophangsysateem-met-haken.html Jammer.. hij wil niet opsturen. Maar zoiets moet ik dus hebben. Waar te koop? ;-)
Je kan ook een stuk gordijnrail met wandsteunen gebruiken en in de runners een haak doen waar je pan dan weer in kan.

Een leuk effect is om d.m.v. stukjes ijzerdraad de pannen op verschillende hoogtes te hangen.