Geen brood mee naar school, nogsteeds niet gelukt..

Ik heb al eerder zo'n de vraag gesteld . Ik
heb erg stevige antwoorden gekregen, maar nogsteeds lukt t niet.

Ik eet ochtend;
-Niks
-Héél af en toe een krentebol.

Middag;
-Niks
-Héél af en toe krentebol.

Avond;
-Avondeten .

Ik krijg het nog steeds niet naar binnen. Nu is dit al een ander en een half jaar zo. Hoe kan ik het weer aanleren, zonder echt naar een diatist te gaan? Zelf heb ik absoluut geen 'dwingkracht'..

Toegevoegd na 1 minuut:
Het liefst geen tips van wat er lekker is, maar hoe ik weer mezelf kan aanleren om brood mee te nemen..

Toegevoegd na 1 dag:
Extra informatie;

-Ik heb geen problemen met lijnen of anorexia etc.
-Ik drink bijna nooit energy etc.

Toegevoegd na 1 dag:
-Ik eet bijna nooit snoep of chips en ik doe geen suiker in drinken .

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Misschien kun je beginnen met heel erg licht te eten en dat langzaam op te bouwen. Maak bijvoorbeeld een schema voor jezelf dat je de eerste week steeds bij het ontbijt en de lunch iets van fruit eet, de tweede week er een crackertje bij, etc. Zo heb je iets om aan vast te houden. Schrijf er dan ook bij of je het 'doel' per dag gehaald hebt of niet. Ik weet niet of je huisgenoten (man/ouders/vriend/vriendin) hebt, zoja dan kun je die lijst ook in een openbare ruimte hangen, bijvoorbeeld in de keuken, zodat zij ook een oogje in het zeil houden en je kunnen stimuleren. Heb je wel eens nagedacht waarom je hier last van hebt? Misschien is het verstandig eens te gaan praten met een voedingsdeskundige. Die kan je wellicht verder helpen!

Probeer in de ochtend wel iets te eten mijn vriending kan in de ochtend ook niet eten Zij gebruikt drink ontbijt En in middach moet hè ook is iets zieken probeer is gewoon een broodje of iets anders te eten want eten is heel erg belangerijk

Klein beginnen. Het is gewoon gewenning van de maag. Eerste week proberen te eten. Wat e zelf lekker vindt. Bv ontbijtkoek, of crackers. Langzaam opbouwen.

In de avond voordat je gaat slapen smeren en de koeling in... In de ochtend pakken en eten, want je hebt wel zin om te eten maar geen zin om te smeren ;)

het gaat uiteindelijk allemaal op wilskracht dus recht vooruit recht op je doel af en denken:IK KAN DIT!

probeer is brood mee te nemen klein beetje niet veel leg het op tafel voor je neer een praat gewoon gezellig met vrienden die wel eten zo ging ik van zelf mee eten

Om te beginnen.. waarom wil je overdag brood eten?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100