Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je diepvries bakjes kopen in Rotterdam ?

Ik woon maar alleen , maar kan dus echt nergens van die diepvries bakjes vinden ! Meestal maak ik veel te veel eten dus is het best handig om wat in te vriezen , en zonde om weg te gooien ! Iemand tips /winkels waar ik diepvriesbakjes kan kopen voor niet al te dure prijs ?

Toegevoegd na 1 minuut:
Oohja , ze zijn nu bij bas v.d heide in de aanbieding / maar overal uitverkocht :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (7)

Trekpleister heeft ze geregeld.
Ik zag ze vorige week ook bij Xenos.
Blokker zal ze wel hebben, de Hema ook.
De keuze is reuze.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahaha!
Ook bij Albert Heijn staan ze gewoon in de schappen.
Ze zijn nog mooi ook en je kunt er op schrijven met bijgeleverde, uitwisbare marker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt ook bakjes sparen van bv halvarine, die kun je overigens maar 1 of twee keer gebruiken, maar als je daar een voorraad van hebt is dat wel makkelijk.
Bakjes met deksel van de chinees zijn helemaal ideaal, die zet je vanuit de vriezer zo in de magnetron en kun je vaak gebruiken.

Die van AH heb ik ook, alleen is die afwasbare stift niet zo afwasbaar als ik had gehoopt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tip: schrijf het met een watervaste stift op een plakbandje. Laat zich prima verwijderen als je het uit de vriezer haalt. Dat doe ik altijd
Bij de Action, daar zijn ze ook erg goedkoop! Of de Ikea
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Action, Xenos, Blokker en als je toevallig iemand kent die wel eens bij de Sligro komt, die kan daar best wel zo'n grootverpakking meenemen van bakjes zoals de Chinees ook gebruikt.

ik bewaar trouwens altijd de plastic bakjes van de Wok en de Chinees en ook van ijs, ik was deze af en gebruik ze als diepvriesbakjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Koop gewoon een bak schepijs van een euro, als de bak leeg is kun je hem gebruiken als diepvriesbak! Twee vliegen in één klap!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ikea , daar heb je diepvries bakjes voor een leuke prijs
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding