Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Zie mijn collage.Ook handig om rondjes uit marsepein te steken voor het versieren van een taart en voor de kids om gaatjes te maken in klei voor bijvoorbeeld een zelfgemaakte kandelaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ Leuk!

Andere antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan het proberen met rauwe aardappels, dan krijg je een mooi gat








maar wat heb je eraan????
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou een creatieve ovenschotel kunnen maken van de geboorde delen en van de uitgeboorde aardappels ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik vind het een prima idee, de geboorde aardappel +1
Een appelboor is wel een heel erg specifiek stukje gereedschap ,dat zich eigenlijk alleen maar goed leent voor het doel waarvoor het is gemaakt, en dat eigenlijk niet te vervangen is door een ander stuk gereedschap.

Maar als-ie eenmaal in je la ligt, kun je er ook prima kleine rondjes kaas mee uit een plak steken (voor borrelhapjes bijvoorbeeld) , of complete mini-roggebroodrondjes.

Ook voor het zelf maken van kerstkransjes is de appelboor precies groot genoeg voor het gat in het midden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit klinkt heel raar misschien, maar je kunt er paardebloemen mee verwijderen. J
Je zet de appelboor in het midden van de rozet bladeren en draait hem de grond in. Daarna trek je heel makkelijk de boor omhoog met de paardebloem en (een groot deel van) de wortel.
Het gaat moeilijker als de paardebloem al groot is, of als je kleigrond hebt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
:-) Dank!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je van mij erbij !
Het binnenste van een verse ananas verwijderen. Dat is zo'n harde, bittere kern.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding