Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kun je ook die rubberachtige bandjes los kopen? Zie uitleg.

Mijn zoontje heeft zo'n beker met een tuitje die door op een knopje te drukken eruit springt, er zit ook een veertje in en een stukje rubber, nu is alleen dat stukje rubber aan het vervellen zeg maar, (beetje lastig uitleggen) en nu vroeg ik mij af of je die rubber dingetjes ook los kan kopen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
892

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

wij hebben dat ook gehad en stad en land afgelopen voor zo n rubbertje
heb toen een firma gevonden maar het rubbertje was incl verzending bijna net zo duur als een nieuwe beker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

in de winkel waar je het gekocht hebt zullen ze misschien ook de losse onderdelen verkopen
of anders bij een onderdelen winkel die verkopen vaak onderdelen waar niemand aan denkt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een tupperware beker is zijn ze daar zeker nog te krijgen, verder zullen ze, als ze al te krijgen zijn te koop zijn in de winkel waar je de beker hebt gekocht of via de fabrikant op internet.
Ik weet de naam niet anders had ik even gegooled voor je.
Hoogstwaarschijnlijk zal je gewoon een nieuwe moeten kopen, ook wel hygienisch aangezien die bekers overal rondslingeren net als spenen. Deze moeten ook eens in de zoveel tijd worden vervangen omdat ze slijten en gebreken gaan vertonen op den duur.
Bovendien is het vaak goedkoper om een nieuwe te kopen dan om een los onderdeeltje te bestellen of te kopen zoals met een hoop dingen het geval is helaas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als het een beetje een merk is kan je vaak wel naar de fabrikant bellen. op de verpakking staat een telefoonnummer wat je kan bellen als er wat is.
meestal krijg je dan gewoon een onderdeeltje opgestuurd
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding