wordt je van popcorn dik?

Toegevoegd na 4 minuten:
als je gewone popcorn eet zonder suiker of zout wordt je dan dik bevat het calorieën

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

als je het poft in wat vet, dan komt dat er ook aan, maar dat is minimaal hoor. zonder toevoegingen zitten er echt heel weinig calorieen in popcorn en vult het wel lekker. en die voedingsvezels zijn ook wel goed voor je, dus je kan er best heel veel van eten en je wordt er absoluut niet dik van.

Zoete wel zoute niet zo maar van allebei is tè veel niet goed!

Alles bevat calorieën, maar van popcorn zonder suiker of zout wordt je echt niet dik tenzij je er kilo's van eet per dag.

ik hoopte ook lekker popcorn te kunnen snoepen maar HELAAS het bevat toch 400 kcal per 100 g (zoete) dat is net zoveel als jonge kaas. nu geef ik toe dat 100 g een redelijke portie is maar ik sla het moeiteloos naar binnen. voor die hoeveelheid calorieën kun je ook ruim 3 boterhammen met ham eten!!! zoute popcorn is nauwelijks beter Toegevoegd na 3 minuten: even ter aanvulling, ik heb chips ook opgezocht, daar zit 550 kcal in per 100 g, ik geef toe, meer maar niet 2x zo veel of zo. in popcorn schijnen ook nog transvetten te zitten en die zijn relatief ook slecht (snik, want het is wel lekker) JA dus van popcorn wordt je ook dik!!!! Toegevoegd na 53 minuten: Dan heb ik als aanvulling ook maiskorrels opgezocht (daar wordt popcorn van gemaakt): 340 kcal per 100 gram !!!!! Dus als je er in slaagt het te poffen zonder vet (je hebt van die thuisapparaten) zit je daar toch nog aan Mais is gewoon zetmeel, net als brood aardappelen pasta graan en dat soort voeding Geen calorieen (of echt vrijwel niks) zitten in: peen, bleekselderij, tomaat, komkommer sla en dat soort snacks

Ik heb ergens een x gelezen dat zoute popcorn op zijn tijd zelfs gezond is ong 1x per week ofz niet je eigen gaan volladen dus..

Popcorn is gepofte mais. Er zijn hele volksstammen die daarvan leven. Als je er geen zout of suiker op doet, is het gewoon "eten". Van eten wordt je niet dik, tenzij je weer overmatige hoeveelheden neemt, maar dan wordt je van ander eten ook dik.

Nee, je wordt niet dik van popcorn. En ja het bevat een minimaal aantal calorieën.

Je wordt dik van meer eten dan je verbrandt. Door blijven eten gaat stukken makkelijker met makkelijk verteerbare koolhydraten zoals potato chips, zoetigheid en popcorn, dan met eiwitrijke voedingsmiddelen als kaas, worst en eieren. Popcorn lijkt lekker licht en dat is het ook maar je kunt er heel veel van op. Kun je je beperken tot af en toe een half ons popcorn dan is er weinig aan de hand maar kom je daar regelmatig boven dan is het een calorierijk tussendoortje.

Dik van popcorn? Welnee. Zolang je 't niet in je mond stopt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100