Ik zoek een friet / puntzak met de print van een krant, weet iemand waar ik deze kan vinden?

Het gaat om een paar dozen.

13 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bestaan die uberhaupt, of weet je dat zelf ook niet?
Annswers
13 jaar geleden
Ja ze bestaan

Het beste antwoord

Ze zijn te bestellen op http://www.bykris.nl/a-15762548/feest/frietzakken. 10 stuks voor 2 euro 50.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Zelf maken, denk ik, er gaan heel wat puntzakken uit een krant.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
En denk je dat die voldoen aan de hygiënevoorwaarden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hahah een paar dozen maken .... poehhh lkkr lang bezig :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja sorry, ik weet niet waarvoor de persoon in kwestie het wil gaan gebruiken, frietzak is denk ik een benaming of niet?
Dat moet je bij een papiergroothandel vragen.
Als ze het niet standaard hebben, kunnen ze het vaak voor je maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet wel dat het hotel van der valk in Maastricht hebben ze die maar of je die daar ook los kunt bestellen weet ik niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de makro of sligro. je moet alleen wel een pasje hebben... of iemand die je kent moet een pasje hebben daar heb je dozen vol ;)