Het klinkt misschien gek ,maar ik doe de wrap gewoon in een koffie zakje,daar trekt het vocht goed in ,en er valt niets uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Sla er een servetje omheen, waarmee je de wrap dichthoudt.
AlphaLimaSierra
13 jaar geleden
Of doe er een stukje zilver folie om heen die kan je daarna gelijk weg gooien ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In plaats van de tortille elemaal op te rollen, moet je hem vouwen:

Vulling tot 3/4 van de 'onderkant' er op. Dan vouw je het onderste kwart stuk omhoog over de vulling. De zijkanten vouw je nu links en rechts over het onderstste flapje. Nu kan je hem gewoon eten en gaat hij niet druppen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet te vol doen, dichtvouwen aan de onderkant en dan met een saté-prikkertje dicht rijgen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oops lijkt erg op bovengenoemde antwoord!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Legt de wrap voor je. Vul de wrap(niet te vol). Vouw nu eerst de onderkant een stukje naar boven. Vouw daarna eerst de linkerzijde naar rechts en zorg dat je de inhoud wat aandrukt. Rol m nu verder tot een rolletje. Doe er nu een servetje of aluminiumfolie omheen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
net zoals de chicken wrap bij die ene vieze bekende snacktent een servetje om doen :P of folie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sla een flapje om en rol hem daarna pas op. (dit is dan de onderkant) zo kan het er niet uitvallen! eetsmakelijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je doet gewoon wat alle antwoorden aangeven, dan valt er vast niets meer tussen uit en alles wat er dan nog uit valt eet je met je mes en vork!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gewoon ongejeneerd happen... genieten...
Zorg wel dat je er een bord onder hebt staan.
En wat er uit zou/kan vallen, kun je dan gewoon oppakken (hand/vork, hoe dan ook) en alsnog opeten.