Hoe kan ik marsepeinen figuurtjes vastplakken aan de cupcake?

Met iets wat je standaard in huis hebt en natuurlijk eetbaar is.

Toegevoegd na 57 minuten:
Het resultaat:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Koken
13.6K

Het beste antwoord

Je kan glazuur maken door poedersuiker en water te mengen.
Als dat opdroogt dan plakt het erg goed!
Voor een kleurtje kan je misschien ook eetbare kleurstof toevoegen, maar dat is niet echt nodig.

Toegevoegd na 6 minuten:
Hier is nog een site met allemaal leuke manieren om glazuur of andere plak-mogelijkheden te maken!

http://eten-en-drinken.infonu.nl/bereiding/64073-cupcakes-versieren-alles-over-glazuur.html
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom een min?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
c+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Dounja!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geheel on terechtte min.
Heb het met poedersuiker gedaan, en dat is erg goed gelukt. Bedankt! +10!

Andere antwoorden (1)

door een papje te maken van suiker en water
gewoon door elkaar heen roeren hoeft niet verwarmd te worden

Toegevoegd na 2 minuten:
wel met poedersuiker en niet te veel water het moet echt een papje zijn geen vloeistof