Weet iemand de titel/auteur van dit boek (zie uitleg)?

Ik zag van de week in een boekhandel op een tafel kookboeken een klein kookboekje liggen met handige tips over de basisbeginselen van het koken. Met foto's en uitleg hoe je bijvoorbeeld een bepaalde groente snijdt, etc. Het was geen groot boek (maximaal A5) en niet erg dik, het kaft was meen ik wit met foto's erop en het kostte ca. 19 euro. Wie weet welk boek dit is?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou even terug naar de boekenwinkel gaan en even vragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb hier thuis een héél handig boekje liggen: Het beste boek voor de kok, je bent geweldig in de keuken van Louise Dixon.
Zonder foto's welliswaar maar ook met hele handige uitleg over het snijden van groenten, braadtijden, technieken, wat receptenideeën, leuke weetjes enz.. Ik heb 'm gekregen voor E13,95 bij een reguliere boekwinkel. Niet het boek wat jij bedoelt, maar misschien wel leuk voor je om ook eens naar te kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Cindy, bedankt voor de tip, maar ik vond juist die foto's in dit boekje zo handig!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn enorm veel van dat soort boekjes op de markt. Het beste lijkt me om terug naar die winkel te gaan en het daar te vragen. Dan kun je het gelijk nog eens doorbladeren, besluiten of je het aan wilt schaffen of niet, en het - als je wilt - mee naar huis nemen.

Antwoorden (1)

Ik weet niet of het dat boek was maar anders het Margriet kookboek. Daar staat van alles in van aardappels koken tot ovengerechten.