Kan je teveel knoflook eten?

en dan bedoel ik net dat je zo erg stinkt dat andere neervallen, maar ik bedoel te veel zodat je zelf neer kan vallen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
9.9K

Het beste antwoord

Volgens sommige bronnen kan dat.
Bij een matige overdosis maagproblemen.
Bij een ernstige overdosis hersen- of maagbloedingen.
Niet doen.

Toegevoegd op 20-06-2009 20:37:36
Tweede bron: meneer in ziekenhuis opgenomen met rode bulten.

Toegevoegd op 20-06-2009 20:40:14
Derde bron: je kunt niet teveel knoflook eten.
Onderzoek afgerond.
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De zin: "Although it is not known what exactly to expect from consuming too much garlic, overdose symptoms may include an upset stomach and an increased risk of bleeding." Vindt ik niet echt overtuigend wetenschappelijk overkomen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met name dus de zinsnedes: "Although it is not known..." en "... may include ..."
AWM
14 jaar geleden
Hallo meneer de uil:
Het klopt wat je zegt. Mijn antwoord was ook niet wetenschappelijk.
Ik zei zelfs: "Volgens sommige bronnen".
Ik heb nog een bron toegevoegd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hello lamppost, whatcha knowin´, Was ook geen kritiek op jouw antwoord hoor! Was meer kritiek op de bron zelf, maar kleine kans dat de auteur van het artikel deze reacties leest natuurlijk. De tweede bron klinkt als een beter voorbeeld dat het wel kan, maar die persoon had dan wel een knoflookverslaving zie ik...

Andere antwoorden (3)

volgens mij doen de fransen niks anders (ik kan er zelf ook wat van) en het schijnt goed te zijn tegen muggen (je bloed wordt er minder aantrekker door)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
fransen zijn goedwillende amateurs in vergelijking met koreanen - pffffuuuuuwww......
Natuurlijk, als je 100 kilo knoflook eet in 5 minuten dan eet je teveel knoflook dusdanig dat je er bij neer kan vallen.

Maar waarschijnlijk heb je meer aan het volgend antwoord: Nee, het is niet ongezond om met regelmaat heel veel knoflook te eten. Sterker nog, het is reuze gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor het is erg gezond, en voor de liefhebber, ga eens naar restaurant LOOK in Rotterdam, daar kun je heel veel knoflook eten..