Je kan zelfs stoned worden van alleen chocola! Maar daarvoor moet je wel een paar kilo weg eten!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee vanaf 4 kilo ongeveer haha
Ik denk niet dat dat lukt!
de suiker in de chocolade heeft een afzwakkende werking op de cannabis,de roes wordt er milder door.
13 jaar geleden
Als je gevoelig bent voor 'betablokkers' of voor suiker heeft het wel invloed.
Suiker kan de gehele werking behoorlijk verminderen. De betablokkers doen iets onvoorspelbaars, het kan de roes versterken, maar meestal verminderen of zelfs ervoor zorgen dat je helemaal niks merkt van de thc.