Is er een site waarop een heleboel Engelse ingrediënten staan met de Nederlandse vertaling erbij?

Ik heb een heleboel engelse recepten, die ik graag wil vertalen met een lijstje, en niet alles op te hoeven zoeken via een (bijv. google) vertaalsysteem.

Toegevoegd na 59 seconden:
het zijn Engelstalige recepten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Koken
1.3K

Antwoorden (2)

Op woordentrainer. nl kun je delen kopieren en die laten vertalen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo'n kant-en-klare lijst is niet te vinden, maar die kan je met de tegenwoordige elektronische hulpmiddelen natuurlijk heel gemakkelijk zelf maken. Daar leer je de woorden bovendien ook nog eens beter door kennen. Als je bijvoorbeeld elk woord wat je niet kent opzoekt en dat dan in een Wordbestand typt, dan kan je het door Word automatisch alfabetisch laten zetten. En dan kan je als dat woord nog een keer voorkomt en je weet niet meer wat het betekent het heel eenvoudig op je eigen lijst terugvinden.
Amadea
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dus toch een lijstje dan maar!