Ik kan een lang antwoord geven, maar via de link kom je bij hetzelfde recept.

Belangrijk om perfectie te bereiken zijn hierbij:
-Echte, goede vanille, die licht- en luchtdicht, en koel bewaard is.
- Het eigeel mag niet te snel in temperatuur stijgen. Dus langzaam de warme room toevoegen, terwijl je goed roert met een garde.
- Vervolgens onder evengoed roeren het eigeel langzaam toevoegen aan de room.

Voor het caramellaagje: Doe een beetje suiker op de crème. Verdeel de suiker door draaien en schudden. De suiker die aan de creme blijft vastplakken wanneer je hem omdraait, is genoeg. Anders krijg je een dikke harde laag.
Wanneer je hem brandt, een draaiende beweging maken, niet te dicht op de crème, zodat de suiker gelijkmatig smelt en carameliseert. Eventueel en héél klein beetje zout in combinatie met de suiker, dat is het geheim van de chef (nu niet meer)

succes ermee!