Wat is voor jou sexueel voer?

wat eet jij voor na of tijdens de sex.
zoals bvb broodje shoarma na stappen.

(mam jij hoeft geen antwoord te geven haha)

omdat ik hetzelf niet heb. en ik wil weten of er meer zijn die niets hebben. als ik iets zou moeten kiezen zijn het aardbeien.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Chocolade fondue met aardbeien.

de totale aandacht van de geliefde, dan wordt ik wel zo... dan mag je moeder het wel verder aanvullen...

Ik eet altijd een broodje shoarma tijdens... :P Nee eigenlijk heb ik niet echt sexueel voer. Hoewel ik daarna nooit direct wil slapen en soms nog een koud biertje lust (even na genieten).

sigaret, wijn, broodje kaas

Ik zou sex nu niet meteen associeren met stappen. Ik ben man en doordat het testosteron niveau sterk daalt val ik meestal in slaap. En om nu voor de daad uitgebreid te tafelen staat me wat tegen op de een of anderen manier. Een wijntje en toastjes (eventueel met kaviaar) is wel stemmingverhogend natuurlijk.

Voer ?? Ik hoef alleen maar een peuk na. :lol: Voor ook trouwens, alleen tijdens kan ik het wel even laten...:wink:

Witte wijn en een makkelijke warme hap (bijvoorbeeld pasta met pesto).

broodje shoarma vóór de sex?? Oh, wacht...ik begrijp je... Ik let wel goed op wat ik eet. Niets wat een defineerbare geur achterlaat (of smaak). Hoogstends een smintje of een wit wijntje....

Eten is nu niet direct het eerste waar ik mee bezig ben voor en na sex. Dus ik kies voor een peukje na de sex, die smaakt op de een of andere manier altijd erg lekker ;)

Een boterham met kaas en een glas wijn.

De penis plant

eten tijdens de sex doe ik niet !! word een zooitje !! na de sex hmmmmm??? BAMI ??? wel een peuk das standaart geloof ik !! en wat drinken sex maakt dorstig

ik word bijvoorbeeld geil van tequlia. en daarna, ja weet ik eignelijk niet, ik denk patat of tostie..

Tja fruit... er gaat niets boven een banaan in een pruim peren...

Natte pruimen.

Eeb OLA perenijsje :)

Sigaretje met espresso, tussen de eerste en tweede keer ;). En mensen die vinden dat sigaretten smerig zijn: dan moet je dr zelf ook een roken. Probleem opgelost. (niet binnen roken trouwens, das wel vies)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100