Wat is voor jou sexueel voer?

wat eet jij voor na of tijdens de sex.
zoals bvb broodje shoarma na stappen.

(mam jij hoeft geen antwoord te geven haha)

omdat ik hetzelf niet heb. en ik wil weten of er meer zijn die niets hebben. als ik iets zou moeten kiezen zijn het aardbeien.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Chocolade fondue met aardbeien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

de totale aandacht van de geliefde, dan wordt ik wel zo...

dan mag je moeder het wel verder aanvullen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik eet altijd een broodje shoarma tijdens... :P

Nee eigenlijk heb ik niet echt sexueel voer. Hoewel ik daarna nooit direct wil slapen en soms nog een koud biertje lust (even na genieten).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sigaret, wijn, broodje kaas
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Getver, da's zo'n gigantische afknapper - gaat ze net voor het moment suprème een stinkstaaf opsteken waar je subiet koppijn van krijgt en tranende ogen en een loopneus. Bah. Zelfde als ze er direct na de oefeningen eentje opsteekt. Jekkes!
Ik zou sex nu niet meteen associeren met stappen. Ik ben man en doordat het testosteron niveau sterk daalt val ik meestal in slaap. En om nu voor de daad uitgebreid te tafelen staat me wat tegen op de een of anderen manier.

Een wijntje en toastjes (eventueel met kaviaar) is wel stemmingverhogend natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voer ?? Ik hoef alleen maar een peuk na. :lol: Voor ook trouwens, alleen tijdens kan ik het wel even laten...:wink:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Witte wijn en een makkelijke warme hap (bijvoorbeeld pasta met pesto).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ga je promoveren tot niveau 7 en geef je je 2500e punt
broodje shoarma vóór de sex?? Oh, wacht...ik begrijp je... Ik let wel goed op wat ik eet. Niets wat een defineerbare geur achterlaat (of smaak). Hoogstends een smintje of een wit wijntje....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eten is nu niet direct het eerste waar ik mee bezig ben voor en na sex. Dus ik kies voor een peukje na de sex, die smaakt op de een of andere manier altijd erg lekker ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een boterham met kaas en een glas wijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De penis plant
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
eten tijdens de sex doe ik niet !! word een zooitje !! na de sex hmmmmm??? BAMI ??? wel een peuk das standaart geloof ik !! en wat drinken sex maakt dorstig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik word bijvoorbeeld geil van tequlia. en daarna, ja weet ik eignelijk niet, ik denk patat of tostie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja fruit... er gaat niets boven een banaan in een pruim peren...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Natte pruimen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eeb OLA perenijsje :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sigaretje met espresso, tussen de eerste en tweede keer ;). En mensen die vinden dat sigaretten smerig zijn: dan moet je dr zelf ook een roken. Probleem opgelost. (niet binnen roken trouwens, das wel vies)