Kan ik deze chocolade reep (zie uitleg) ook kopen in Nederland?

Van mijn broer heb ik een chocoladereep gekregen (puur) uit Polen. Het merk is G. Wedel. Ik heb de verpakking expres bewaard omdat ik deze reep heeeel lekker vond.
Hierbij een foto.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.9K

Het beste antwoord

jawel, maar niet in de doorsnee supermarkt. In een duurdere chocolade winkel hoef je hem ook niet te verwachten, die willen geen verpakte chocolade verkopen.

je kan hem op deze site kopen http://www.babciafoods.com/ProductDetails.asp?ProductCode=5901588016030
of word dit antwoord nou verwijdert?

Het wordt in Polen gemaakt, en het is eigendom van het Tjechise lotto group
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Die chocolade is in ieder geval te bestellen. Eet smakelijk ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Dordrecht zit een winkeltje met Poolse levensmiddelen, probeer het eens via hun te bestellen? Het heet iets in de trant van Julianka.