Zijn de gouden funnies als gevonden?

Sinds enige tijd zitten er funnies in o.a. de pakken hagelslag van Venz. Dat zijn gekleurde chocolade vormpjes die natuurlijk enorm populair zijn

Daardoor wordt bij mij thuis (als ik niet ingrijp) een pak hagelslag op één boterham wordt leeggegoten (precies wat de producent wil natuurlijk).

Nu hebben ze weer iets nieuws: de GOUDEN funnies.
Als je die vindt krijg je een x-box.

Nu vraag ik me af, zijn die al gesignaleerd?

amigo
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb het inderdaad ook gezien bij kinderen van vrienden: liefst blijven strooien tot je funnies op je boterham hebt! Heel slimme en eigenlijk heel vuile marketingtruc.
amigo
13 jaar geleden
ja, erg he, waarom koop ik het dan?
omdat ze er zo'n lol van hebben!!! maar inderdaad, je moet er met je neus opzitten anders gaat het pak echt sneller dan normaal leeg

Antwoorden (1)

Dat vertellen ze je niet, anders loopt de verkoop terug.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
amigo
13 jaar geleden
op het pak staat dat er meerdere in omloop zijn, het zou mij juist MEER vertrouwen geven dat ze inderdaad bestaan.
Als het er maar één was begrijp ik je antwoord